top of page

ברוכים הבאים

אני לא נוטה לשתף את המחשבות שלי לעיתים קרובות אבל אני חושב שכאן זה מקום טוב להתחיל. אני לא חושב שיש לי משהו חדש להציע אבל כאשר אני מסתכל סביב ורואה בכמה רצינות וביטחון אנחנו עוסקים בדברים זמניים וחסרי חשיבות באמת, זה נותן לי טיפה תקווה שאולי יש לי מה לשתף גם כן. אני מבין שחלק מהשאיפות והמחשבות שלי הן אידיאליסטיות ולא ריאליסטיות ואולי לא בהכרח ברות ביצוע אבל אם לא אנסה סביר להניח שאתחרט על כך כל חיי.


יש לי רעיון שלא עוזב אותי מספר שנים והוא ליצור כלי פשוט שיכיל ויספק הדרכה להתפתחות התודעה. שהמטרה שלה היא לעזור לתודעה לנוע מבחוץ פנימה לתוך עצמה לעולמות הפנמיים ואולי לגלות מי אנחנו באמת. אני מבין שמדובר ברעיון מופשט ומשתנה מאדם לאדם אבל כיום עם התפתחות הטכנולוגיה הדבר נחוץ יותר מתמיד. אם בעבר היינו מזדהים עם העיסוק וההישגים שלנו, היום ובעתיד הקרוב בלחיצת כפתור הטכנולוגיה תעשה את העבודה עבורנו. ומה לנו ישאר לעשות? לרבוץ ולטייל בעולם ולחפש אחר מה? אבל זה כבר לפעם אחרת.


אני חושב שיהיה נכון תחילה להכין את השטח ולאגוד את תחומי התודעה עם נקודות מבט שונות מתחומים שונים, בין אם זה התפתחות אישית, רוחניות, פסיכולוגיה, מטאפיזיקה ומערכות אמונה שונות. בסופו של דבר אולי זה יהיה מפתיע לגלות אבל כולם מדברים על אותו מקור אחד לכל הדברים והטבע היצירתי, האינסופי והסבוך של התודעה.

בין אם זה אלן ווטס ואקהרט טולה, איינשטיין, קארל יונג וראם דאס, מרקוס אורליוס ולב טולסטוי כולם מדברים על אותו מעבר בין הראש שהוא התודעה ללב שהוא הטבע האמיתי שלנו.


אני רוצה להודות לכל מי שמוכן לקחת חלק במסע הזה לגילוי עצמי וחקירה עצמית לטבע האמיתי שלו שהוא הדבר החשוב והראוי ביותר הניתן לעשות כאן על כדור הארץ.




13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפוס מספר 5.

לאחרונה יצא לי ללמוד על האניאגרם של האישיות, מודל טיפולוגי המסווג את האנושות ל9 טיפוסי אישיות ראשיים, ובתוכם מספר שילובים נוספים הנקראים כנפיים היוצרים את ההבדלים באופי בתוך כל טיפוס. לא הרבה מכירים א

העולם נועד לבלבל אתכם

מה אתם עושים עם החיים שלכם? מה חשוב לכם? האם אתם נותנים לנסיבות חיצוניות להשפיע עליכם? האם קל להזיז אתכם, לנווט אתכם? האם אתם מזדהים עם מה שאתם רואים ועם מה שאתם חושבים? כל זה מראה לכם שאתם מזדהים עם

החוויה הישירה

איך ניתן להסביר דבר שלא ניתן לתאר במילים, חוויות שאנו מקבלים הצצה אליהם במדיטציות עמוקות או בשימוש בחומרים פסיכואקטיביים. אני מדבר כאן על החוויה הישירה של כולנו, מתחת לכל הרעיונות והתפיסות האינדיווידו

bottom of page